zaterdag 16 september 2017

Save the date!

Hieronder een paar belangrijke datums:

* Van maandag 18 september tot vrijdag 22 september is het STRAPweek. Kom met de fiets, step, te voet,... naar school en laat die auto thuis!

* Vrijdag 22 september is het afsluitmoment van de STRAPweek, breng dan rollend materiaal mee zoals step, rolschaatsen,... kies maar iets!

* Zaterdag 30 september is Het Spoor Speelt! met het thema Circus. Kom en ontdek! En kom zeker je laten schminken bij mij ;)

* Dinsdag 3 oktober is het vanaf 15.20u oudercontact. Welkom! 

* Donderdag 26 oktober krijgen jullie jullie eerste rapport! Spannend!

* Vrijdag 27 oktober gaan we naar de musical van Roodkapje! 

* Van maandag 30 oktober tot zondag 5 november is het herfstvakantie! 

* Woensdag 15 november hebben jullie geen school, ook dan leren de juffen en meesters zelf iets bij! 

De rest volgt later... 

Groetjes,
juf Sofie 

2 opmerkingen:

  1. Hallo. Bedankt voor de leuke posts! Klopt het dat het 2 oktober geen school is? Ik heb dit volgens mij niet in de schoolagenda of Spoor Express aangekondigd gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben fout! Was in augustus afgesproken en dan geannuleerd... Sorry mijn schuld! Ik pas het aan!

    BeantwoordenVerwijderen